Serie Tag.

Sinds ik Netflix heb ben ik helemaal serie verslaafd. Ik heb twee seizoenen New Girl (51 afleveringen in totaal) in ongeveer 5 dagen afgekeken. Crazy, right? Daarom dacht ik dat het wel leuk was om deze tag in te vullen, so let’s go! 

netflix

Wat was de eerste serie die je volgde?

Dat was sowieso GTST. Ik ben een tijdje totaal verslaafd geweest aan Goede Tijden, Slechte tijden maar dit is overgegaan omdat ik er geen tijd voor had.

Wat is je favoriete serie ooit?

Vroeger was dat dus GTST, en nu is het New Girl.

Met welk personage zou je wel eens op date willen? 

Matty uit Awkward, hij is zo cute!

beau_mirchoff_a_p

Welke series volg je op dit moment?

New Girl en Pretty Little Liars, al moet ik wachten tot seizoen 3 van New Girl op Netflix komt..

Van welke afgelopen series mogen ze nog een vervolg maken?

Hollywood Heights! Dat vond ik zo leuk, maar na één seizoen was het klaar, erg jammer.

Welke series wil je nog graag zien? 

Awkward wil ik nog helemaal vanaf het begin zien, en Faking It ook.

-Faux-Real-Promo-screencaps-faking-it-37004014-640-352

Heb je al wel  eens een serie of enkele afleveringen herbekeken? 

Ja, maar niet expres.

Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven? 

GTST zoals ik eerder al zei, maar ook Pretty Little Liars! Ik ben nu weer verder gegaan maar er was een periode dat ik elke dag keek, en dat heb ik niet volgehouden.

Met welk personage zou je wel eens van plaats willen ruilen? 

Cece uit New Girl. Ik ben best benieuwd hoe zwaar het werk van modellen wel niet is.

NewGirlCece_112012_1600

Q: Wat is jouw favoriete serie?

A: New Girl

Geef een reactie

