FOTD: Blank Spice by Taylor Swift inspired make-up look.

Meer looks maken, dat is mijn goal voor 2015. In 2014 heb ik er maar 5 op foto gezet en dat is echt schrikbarend slecht als je nagaat dat ik vele looks heb gemaakt eigenlijk, maar ze gewoon niet heb gedeeld. Slecht. Dus ik ging op zoek naar een trend in de make-up en naar inspiratie. Eigenlijk kom ik altijd bij hetzelfde persoon uit maar heb ik nog nooit eerder een look van haar geprobeerd te maken. We’re talking about Taylor Swift. Taylor Swift is een country zangeres die eigenlijk altijd een mooie eyeliner en felle lippen heeft. That’s her signature. Blank Space is haar nieuwe nummer, dus ik heb een look gemaakt die daarop geïnspireerd is. Ik zeg wel alvast dat ik niet de beste ben in namaken.

taylor DSC_2353

Zoals je ziet is mijn lipstick minder donker dan die van haar, maar dat komt door het licht, helaas. Ik heb een vrij donkere rode kleur gebruikt. Ik heb de eyeliner ook iets minder heftig gemaakt, omdat ik eigenlijk de look niet wou verpesten.

DSC_2335 DSC_2332

En hier is de ooglook. Let niet op de vette huid, ik had mijn huid ingesmeerd met vaseline omdat het vreselijk droog was. En de eyeliner is ook niet helemaal scherp, I know. Sorry, niet mijn beste look.

Q: Willen jullie hier een tutorial van zien? Daar noem ik ook alle producten die ik gebruikt heb.

Geef een reactie

