Lifestyle

Huisdierenpoef van de Blokker.

Blokker is een winkel die ik vaak even door loop. Vaak kom ik er ook met lege handen weer uit, maar dit was vandaag niet het geval. Ik liep rustig door de winkel en opeens zag ik iets wat ik nog nooit eerder had gezien! Een poef, met onderin een huisdieren ruimte. Super leuk, aangezien onze kat overal graag in ligt. Hij gaat zelfs in de kast liggen!

DSC_2293

Dit is hoe de poef eruit ziet, 38 centimeter in de diepte, in de lengte en in de breedte. De textuur is van leer en je kunt de poef desnoods uit elkaar halen. Het is een uitvouwbare poef. Het grootste gedeelte kun je dus vouwen, daarna leg je een dekentje in het huisdieren gedeelte. Dat gedeelte sluit je af met een soort deksel en daar bovenop komt de zitting. De poef is betrouwbaar genoeg om op te zitten, aangezien het vouwwerk is, maar je kunt er wel spullen op leggen, of je voeten.

DSC_2292

Ik vind het een leuk idee, een poef waar de kat onderin kan. Het werkt vast ook voor kleine honden, maar katten vinden het in ieder geval fijn. Het is donker, en daar houden katten blijkbaar van. Bizou in ieder geval wel, hij gaat er steeds opnieuw in sinds de poef er staat. Erg leuk! De poef is te koop bij de blokker en kost maar €9,99!

Geef een reactie

