14 Random Questions TAG.

Tags vind ik altijd super leuk om te doen, en ik doe ze dan ook regelmatig. Je raad het al, het is weer tijd voor een tag!

1. Als je je naam kon veranderen naar elke andere naam, welke zou dat dan zijn en waarom? 

Uhm… ik vind mijn eigen naam niet lelijk ofzo, dus eigenlijk zou ik mijn naam niet hoeven te veranderen. Maar als het moest dan zou ik het misschien veranderen naar Zoey, of Alex. Een wat stoerdere naam.

2. Als je terug kon gaan in de tijd naar jouw ”jongere jij”, welk advies zou je jezelf dan geven en waarom?

Dat ik geen action make-up moest gebruiken, haha. Ik kreeg hier altijd last van maar ik bleef er mee doorgaan.

b0b07-20141025_153418

3. Wat wilde je vroeger worden toen je klein was?

Juf of kapster.

4. Wat bestel je bij Starbucks?

Uhm.. ik heb eigenlijk geen idee hoe die drankjes heten… oeps.

5. Waar heb je ooit het hardste om gelachen?

Toen ik met mijn beste vriendin cupcakes ging bakken, haha! De hele keuken zat eronder toen we gingen mixen.

6. Als je een instrument zou kunnen bespelen, welke zou dat dan zijn?

De gitaar!

large

7. Wat doe je het liefst als je boos bent?

Youtube kijken, daardoor word ik altijd weer vrolijk.

8. Wat is je favoriete film?

Favoriete film heb ik niet, maar mijn favoriete serie is sowieso New Girl.

9. Zonder welk eten kun je absoluut niet leven?

Aardappels, wij eten eigenlijk altijd aardappels.

10. Wat is je favoriete toetje?

Van die toetjes met witte chocolade mousse en bruine chocolade mousse en daaronder caramel saus. Hmmmm..

11. Wat is je favoriete pizza topping?

Bolognese!

347_g

12. Zou je liever de superpower hebben om gedachten te lezen of om onzichtbaar te zijn? 

Onzichtbaar, gedachten lezen lijkt me geen goed plan.

13. Wat heb je gedaan op je laatste verjaardag?

Eigenlijk ben ik dat nu al vergeten… haha, oeps.

14. Als je één persoonlijke ”egoïstische” wens had, welke zou dat dan zijn en waarom?

One Direction ontmoeten, sowieso. Ze zijn gewoon mijn leven. Misschien klinkt dat echt heel cheesy en nep, maar het is zo. Ik ben eigenlijk elke dag wel met One Direction bezig. Oke, dat klikt heel fout… nevermind…

large

Q: Wat bestel jij altijd bij Starbucks?

A: ^^

2 gedachtes over “14 Random Questions TAG.

Geef een reactie

