NYX Buttergloss Apfelstrudel.

Het leuke aan in Groningen wonen is dat je dichtbij de Duitse grens woont. Duitsland heeft veel producten die je in Nederland niet kunt krijgen, en vaak ook veel goedkoper. Toen ik laatst bij de Douglas in Oldenburg kwam was ik dan ook blij verrast: ze hadden NYX! NYX is een merk die je niet in Nederland kan kopen voor zover ik weet en in Duitsland dus blijkbaar wel. Ik ging meteen bij de Butterglosses kijken, aangezien die erg populair zijn en hoog op mijn must-have lijst stonden. Daar kocht ik de kleur Apfelstrudel en I’m in love ever since.

DSC_2213

Dit is hoe de verpakking er uit ziet. Simpel, maar wel een eyecatcher. Veel lipsticks zijn namelijk goud, of zwart. Niet knalroze. De tekst vind ik ook erg leuk, en het klopt precies! Butter me up with divine gloss that feels like it melts on your lips. Er is niks fijner dan het gevoel van de buttergloss!

DSC_2217

De applicator is schuin afgesneden, wat het aanbrengen makkelijk maakt. Nog een plus punt.

DSC_2221DSC_2223

En zie hier de swatches. De eerste is met flits en de tweede zonder. De kleur is zacht roze, een beetje peach like. Ik vind de kleur echt super mooi. Hij plakt wel veel, dat is misschien wel weer een nadeel.

DSC_2228

En dit is de kleur op je lippen! Niet de mooiste foto trouwens, sorry. Je ziet de glans en de kleur duidelijk. Super!

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat makkelijk met de schuine applicator.
Longlasting: De gloss blijf opzich lang zitten, maar het gaat na een tijdje naast je lippen.
Pigment: Het pigment is geweldig!
Aanrader: Ja! I love it!
Verkrijgbaarheid: Sowieso bij de Douglas in Duitsland, verder online.
Prijs: €5,99
Cijfer: 9.5

Q: Heb jij een Buttergloss, zoja welke?

A: Dit is de enige Buttergloss die ik heb.

Een gedachte over “NYX Buttergloss Apfelstrudel.

  1. Pingback: Mijn low-budget & budget beauty wishlist. | Lovely Beauty Dreams

Geef een reactie

