Beauty

Mijn looks uit 2014!

Bij Misslipgloss zag ik een artikel met al haar looks van 2014 en dat inspireerde mij om dit ook te doen. Ik heb lang niet zoveel looks gemaakt als zij, maar de looks die ik gemaakt heb leken me wel leuk om te delen. 

1

Dit is de eerste. Deze look maakte ik op 1-4-2014 en ik probeerde eigenlijk een roze gold & natural look te maken. Het roze goud gedeelte zie je niet goed terug haha.

2

Dit is de look die ik ‘All About Paradise’ noemde, simpelweg omdat ik het All About Paradise palette van Essence hiervoor gebruikt had. Ik maakte deze look op 13-4-2014.

3

En deze look maakte ik op 11-5-2014 en ik noemde het ‘Natural but Colorfull.’ Ik maakte rond die tijd vorig jaar wel veel looks valt mij nu opeens op.

4

Deze roze look maakte ik op 30-5-2014 en omg! Ik vulde mijn wenkbrauwen nog niet in! Haha, mijn make-up stijl is heel wat veranderd in minder dan een jaar! Deze look noemde ik ‘Not To Natural, Please’. Ik had de Engelse fout toen niet door…

5

En de laatste look noemde ik ‘Purple Rain’ omdat er blauw en paars in de look zat. Deze look maakte ik op 23-4-2014.

Ik maakte maar 5 looks op foto in 2014! Wow! Daar wil ik dit jaar echt veel verandering in brengen!

Q: Welke van deze looks vind jij het leukst?

A: Zelf vind ik All About Paradise wat gewaagder dan de andere looks.

4 gedachten over “Mijn looks uit 2014!

Geef een reactie

