Forever 21 Wishlist!

Als je in mijn kleding kast kijkt zul je de meeste kleding vinden van de H&M en de Primark. Tuurlijk, ik heb ook wel kleding van de New Yorker, C&A en wat online winkels, maar de H&M en Primark nemen mijn kledingkast wel een beetje over. Ik vind dat soort kleding dus erg leuk, en dus ook kleding van de Forever 21. Forever 21 is een Amerikaanse winkelketen die verspreid zit door een aantal landen, en de winkel heeft sinds een paar maanden(?) ook een winkelketen in Amsterdam. Ik heb helaas nog geen kans gehad om daar heen te gaan, dus daarom besloot ik om eens op de webshop te kijken. Zie hier mijn wishlist! 

Als eerste ging ik kijken bij de truien, en daar vond ik deze leuk trui! 
Ik vind deze trui erg leuk, en iets wat stoer. De trui kost €11,45. 
Toen ging ik kijken bij de tops, ofterwel t-shirts, tanktops en blouses. 
Deze blouse vond ik erg leuk, met de hartjesprint. In de hartjes staat Chic geschreven. Deze blouse was iets prijziger, namelijk € 19,45.
Daarna ben ik nog even bij de accessoires gaan kijken, en dan vooral bij de sokken, want Forever 21 staat, net als Primark & Topshop, bekend om leuke sokken. 
Deze ketting vind ik echt heel gaaf! Het is wel een beetje een statement ketting, het is niet echt iets voor dagelijks, maar wel echt mooi. Hiermee kun je een look zeker compleet maken! Deze ketting kost €8,45.
On to the socks!

Ik heb de sokken even naast elkaar gezet, aangezien het me niet echt nodig leek om jullie 3 verschillende foto’s van sokken te laten zien. De eerste sokken hebben een leuk rozenprintje, de tweede een soort tribal print met neon-achtige kleurtjes en de derde sokken hebben een madelief printje. De enkelsokken zijn €1,45, de tribal sokken €1,95 en de madelief sokken €2,60. De sokken zijn dus niet zo heel goedkoop. 
En als laatste heb ik nog bij de beauty producten gekeken, waar vooral veel leuke tasjes en tools te vinden waren. Maar aangezien ik graag de make-up bag van Zoella wil, staat dit niet op mijn wishlist. Wel heb ik een aanrader voor jullie;
Dit is een make-up tas voor op reis! Zoals je ziet is het opgevouwen heel klein, maar als je het uitvouwt past er echt veel in! Zelf heb ik een van de Primark, die is rond de €6,- en dus wat goedkoper, dus als je nog bij de Primark komt zal ik je die zeker aanraden! Maar anders is deze tas ook niet duur, je hebt hem al voor €10,45.
Wat staat er op jouw wishlist?
Geef een reactie

