De Nom Nom TAG.

Ik zag deze tag over eten bij Teske & Iris en ik heb al een tijdje niks meer met food gedaan. Het leek me super leuk om deze tag te doen, aangezien het weer met food te maken heeft en ik dat ook super leuk vindt om te doen!

Wat vind jij lekker dat iedereen vies vindt (en andersom)? 
Ik vind zuurkool heel erg lekker! Ik eet het het liefst elke week wel een keer. Veel mensen zijn het niet met me eens, als ik zeg dat zuurkool lekker is. Ik hou zelf niet van pannenkoeken, gehakt en ook niet van Burger King, Subway & Chinees, terwijl veel mensen er dol op zijn!

Wat kook je het liefst (en veel te vaak)?
Zelf kook ik haast nooit, al vind ik het wel leuk om te doen. De vraag is voor mij dus: Wat vind je het lekkerste dat je moeder kookt (en veel te vaak)? Dat is voor mij hutspot. I love it, en ik krijg het best vaak, zeker 2 keer in de maand!



In welk restaurant zou je het liefst elke dag eten?
Ik eet niet vaak in restaurants, maar als ik moet kiezen is het van der Valk in Volendam. Ze hebben echt lekker eten, al is er niet zoveel keuze. Een tweede keus is een restaurant in Oostenrijk, aan de Bodensee. Ik weet de naam niet meer, helaas.
Als er een broodje naar je vernoemd zou worden, wat zou er dan op zitten en hoe zou het heten?
Lastig! Ik denk het een pizzabroodje zal worden, met tomatensaus, ui, kaas, gehakt en paprika. De naam zal denk ik iets worden met Daph erin. 
Deel een handige kooktip:
Je wilt natuurlijk dat vruchten hun frisse kleur houden. Hier kan je voor zorgen door een paar druppels citroensap toe te voegen. Dit geeft ook een frisse smaak. 
Wat staat er nog op je food baking bucket list?
Gezonde brownies! Zoek op internet op gezonde cake recept en je vindt vele gezonde recepten.
Zelf koken / Eten bestellen / Buiten de deur eten
Buiten de deur eten! Zelf koken is zo standaard, je doet het elke dag al. Eten bestellen is meestal ongezond en buiten de deur eten is heel gezellig en kan ook gezond zijn!
Ben je ergens allergisch voor?
Nee, gelukkig niet. Ik heb een tijd gehad dat mijn lip ging zwellen door mandarijnen en door naturel chips. Nu heb ik het alleen nog een beetje bij de chips.

Wat is je food obsessie van de afgelopen tijd?
Mello Cakes van Milka! Hmmm wat zijn die lekker!
Wat is je favoriete toetje?
Crème brûlée vind ik erg lekker! Verder alles waar chocolade in zit, of vanille custard!
Wat vind jij lekker dat iedereen vies vindt? Laat het achter in de reacties! 

bron foto’s: weheartit
Geef een reactie

