Weer een stapje dichterbij een gezond leven #2.

Hier is weer een update voor jullie. Ik heb weer eens wat stappen ondernomen om een gezonder leven te krijgen. Zo heb ik o.a. gezondere etenswaren gekocht, hier komt later een artikel over. Ook heb ik bij bol.com twee boeken uit de serie/lijn BodieBoost gekocht. Het kookboek en het gewone boek. Het dagboek heb ik nog niet besteld, aangezien me die niet erg nuttig leek maar misschien dat ik die er later nog eens bij koop. Ook hierover kun je later meer lezen op mijn blog. Ik ga het hebben over twee nieuwe sport-tips.

Untitled

Toen ik eens na ging denken over hoe ik meer zou kunnen sporten dacht ik na een tijdje aan de Wii. Ik heb een Wii thuis en toen ik eens door de spellen ging die ik heb zag ik het perfecte spel! Wii Fit! Dit is een programma die je helpt je doel te bereiken maar op een leuke manier.

Hierboven zie je de trailer van Wii Fit. Ik weet dat er nu ook al Wii Fit U is, maar ik heb geen U console enzo dus die heb ik zelf niet. Ik probeer nu best vaak met dit programma te sporten, maar dit lukt vaak niet met de tijd. Voor de mensen die van muziek, Little Mix of dansen houden heb ik daarom een andere tip. Hierbij heb je alleen een pc of telefoon of ipod, wat dan ook, nodig. Je kan alles gebruiken als er maar YouTube op zit. Ik vind dansen echt leuk en ik doe deze pasjes dan ook echt iets van tien keer op een dag. Dit meen ik serieus, hiermee overdrijf ik zeker niet. Je wordt lekker moe van het springen, dus het werkt wel heel goed. Ik heb het over de onderstaande video.

Als het goed is heb je het na een paar keer oefenen wel in je hoofd. Het is ook een lekker actief nummer, dus dansen lukt hier zeker op!

Geef een reactie

