Fashion

Mijn favoriete looks van 2013 van celebrities.

In 2013 waren er heel wat events. Premiers, awardshows, optredens enz. Soms waren er looks waarvan je denkt: oh my god, wat doe je jezelf aan. Maar je hebt ook van die super mooie looks, en die ga ik vandaag met jullie delen!



De VMA’S 2013.
Hier waren toch wat no-go’s! Het meest besproken is natuurlijk Miley Cyrus, maar ik vind de look van Willow ook niet helemaal passend. Het is een stoere look, maar voor een awardshow?!

Willow & Jaden Smith.
Miley Cyrus.




















Hier zien dan een paar die ik echt heel mooi vind, zoals o.a. Selena Gomez & Katy Perry.

Selena Gomez.
Rita Ora.

Katy Perry. 
Ellie Goulding.


EMA’S 2013.

Ik laat hier alleen even mijn favorieten zien.

Ariana Grande.
Laura Whitmore.

Red Foo
Eva Simons.

        


Sorry als ik jouw artiest niet genoemd heb, maar ik heb nog veel meer favorieten die ik hier (nog) niet geplaatst heb.
                            
Geef een reactie

