De ‘Welke van de 2’ tag. #VLOGMAS #DAY14

Sorry dat ik niets poste, maar ik was ziek dus ik kon echt niet bloggen. Ik wil jullie even laten weten dat ik bezig ben met beter apparatuur, zoals een betere camera en dat ik bezig ben met filmpjes maken! Ik weet nu ongeveer hoe de bewerker werkt, dus waarschijnlijk komt er snel een filmpje (hopelijk een goeie) online. Ik beloof niks, maar ik hoop dat er voor 2013 een filmpje staat op dit account: http://www.youtube.com/channel/UCdJakHm-S9HDW7rD7t59fIQ (Youtube-naam: Daphneeeexoxo) Vandaag de ‘Welke van de 2’ Tag. 

LETS GO!



















KLEDING
Spijkerbroek of joggingpak
Spijkerbroek, ook al zit een joggingpak heel lekker, ik vind een spijkerbroek altijd lekkerder. 
Lange mouwen of korte mouwen
Lange mouwen voelt lekkerder, vind ik. 
Jurken of rokken
Jurken, omdat ik sinds de zomer verliefd ben op mooie jurkjes. 
Streepjes of ruitjes
Streepjes.. weet niet waarom eigenlijk.
Teenslippers of sandalen
Sandalen, teenslippers vind ik niet lekker zitten.
Sjaals of hoedjes
Sjaals, ik vind hoedjes niet zo mooi.
Oorknopjes of oorhangers
Oorhangers, die vind ik over het algemeen mooier dan knopjes.
Kettingen of armbanden
Kettingen, die vallen meer op.
Hakken of platte schoenen
Hakken, i love heels. Al heb ik zelf geen schoenen met een hak, hahah.
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Ik had hier echt geen idee dus ik ging maar voor paardrij-laarzen
Jasje of vest
Vest, jasjes vind ik niet zo lekker zitten als een vest.

MAKEUP
Blush of Bronzer
Blush, bronzer kan ik niet zo goed aanbrengen.
Lipgloss of lipstick
Lipstick, want lipgloss geeft meestal alleen maar glitter af.
Eyeliner of mascara
MASCARA, for sure. Eyeliner vind ik zo irritant om op te doen, en ik vind het ook nog niet eens zo heel mooi. Mascara maakt je wimpers vol, dat vind ik belangrijker
Foundation of concealer
Concealer, want foundation zie je echt zitten.
Neutraal of kleur
Neutraal. Kleur vind ik niet mooi staan bij mezelf, maar bijvoorbeeld bij Teske vind ik kleur wel weer mooi.
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Vaste vorm, maar ik weet eigenlijk niet waarom.
Kwasten of sponsjes
Kwasten, ik gebruik nooit sponsjes.

NAGELS
OPI of China Glaze
OPI, denk ik. 
Lang of kort
Lang, al heb ik zelf korte nagels.
Acryl of natuurlijk
Natuurlijk, vind ik mooier.
Felgekleurd of donker
Ik houd meer van de donkere kleuren eigenlijk.
Met nailart of zonder nailart
Nailart is altijd zo cuteee. Maar ik kan het niet, ik ben heel slecht met nagels.

VERZORGING
Parfum of Bodyspray
Parfum, maar ik heb bodyspray nog nooit geprobeerd. 
Lotion of body butter
Body butter vind ik fijner.
Douchegel of zeep
Douchegel vind ik handiger.
Lush of andere merken
Ik heb Lush nog nooit gebruikt, dus andere merken.














HAAR
Krullend of stijl
Krullend.
Knot of paardenstaart
Paardenstaart, knot staat zo deftig en serieus. 
Schuifspeldjes of clipjes
Clipsjes, ik doe me hoe dan ook altijd zeer aan de schuifspeldjes.
Haarlak of gel
Haarlak, ik gebruik nooit gel.
Lang of kort
Lang, kort vind ik voor meiden niet zo mooi.
Licht of donker
Donker. Ik hou van donker haar zoals bruin en zwart.
Lok of pony
Pony.
Los of vast.
Los, al heb ik het zelf altijd vast.

RANDOM
Regen of zonneschijn
Zonneschijn. C’mon, who likes rain?!
Zomer of winter
Winterrrrr. Raar ben ik he? 
Herfst of Lente
Herfst, dat vind ik echt gezellig! Again, raar ben ik he? 
Chocolade of vanille
Chocolade. ❤
Westen of Oosten
Westen, ik ben nog nooit in het Oosten geweest.



Geef een reactie

